Nový projekt - Heliochem

15.05.2022

Tak jo, po cca dvou letech jsem se zase pořádně vrátil do EVE. Nový projekt, nové zázemí, ne úplně nové místo kde budu pro začátek bydlet. Sesbíral jsem assety roztroušené všude možně po vesmíru a v Asset Safety wrapech a vydoloval z nich pěkných 5 miliard ISK. Dobrý cash do začátku. Přemýšlel jsem, co budu dělat. Znám se, rád zkouším nové věci a na jednom místě většinou moc dlouho nezůstanu. ALE, teď mám na hraní o trochu méně času než dřív, víc starostí okolo jak s prací, tak s rodinou. Možná nebudu mít takovou potřebu hopsat po vesmíru sem a tam a testovat limity toho co a kde můžu dělat.

Změn ve hře zdá se bylo relativně dost, nebo už jsem minimálně na dost narazil. Cyno dám jen do Force Recon nebo Black Opsy? Jo, to si pamatuju že se zavádělo, když jsem šel na mojí pauzu. Hodně nepraktické, můj transportní carrier je teď trochu složitější přesouvat, když mám jen jednoho alta co může používat cyno. Možnost compressovat rudu a led přímo v lodích? Nice. Industrial Core i pro Porpoise? Heh, to si teda nepamatuju. PI matroš jako surovina pro výrobu některých lodí? Zajímavý. Market ordery co stojí randál updatnout, takže celý 0.1 ISK war v zásadě skončil a je potřeba ordery nechávat ležet, nebo je updatovat jen strategicky, aby člověk při tradingu vydělal? Ok, station trading už zjevně nebude aktivní gameplay. Možnost warpovat flotily v různých formacích? Hodně cool, to by mě v dobách mého FCčkování hodně bavilo. 

Rozhodl jsem se, že naskilluju a pustím se do něčeho, co jsem chtěl vždy zkusit, ale tak nějak nikdy jsem se k tomu nedostal. Ice mining, Ice reprocessing a výroba paliva. Založil jsem na to novou korporaci, Heliochem. Trochu toho lehkého roleplayování neublíží, udelám z ní prostě indy korpu co vyrábí výhradně "palivo prvotřídní kvality", budu ho nabízet místním a nebo vozit na Jitu. A jako správná korporace ve sci-fi/cyberpunk světě bude mít Heliochem samozřejmě i nějakou tu ozbrojenou složku. Mám dohromady šest PI charakterů, dva accounty - na jednom main Faruzen, který měl nějaké základní mining skilly a na druhém alt Feron, který měl nějaké základní mining fleet boost skilly. Tyhle skilly pořádně rozvinu. Řekl jsem si, že se usadím v Syndicate, kde jsem čerstvě zakotvil když jsem před dvěmi lety odcházel a mám to tam tak nějak rád. Asi nostalgie za Aligned Academy CZ-SK. A z legrace jsem si zvolil systém I0AB-R, kde jsem v EVE Echoes vedl Solaris Corporation a docela to tam tak znám. Sice z jiné hry, kde je překvapivě v systému MXYS-8 brána do Aridie, která v EVE Online není, ale rozložení systémů a stanic je jinak stejné. Je tam led, stanice na výrobu a v okolí žádná moc agresivní aliance.

Tedy, trochu agresivní možná je. Čtvrtý den, kdy jsem se v systému trochu ukazoval a teprve nastavoval svoje PI mi místní aliance Intaki-Business Logistics Union (I-BLU) vyscoutovala alta v Epithalu (prázdném) a pěkně mi ho zabublili na cestě ze slepého systému A-3ES3. Jeden Sabre a dva Stabber Fleet Issue. Okamžitě jsem logoval Faruzena, skočil do mého Brutixe Navy. Tři vs jeden, to zní jako slušná zábava! Ani jsem si pořádně nepamatoval, co jsem měl v lodích, které jsem měl na stanici z dob dávných fitnuté, ale pamatoval jsem si, že Brutixe jsem měl tak nějak na PVP a na short range brawling s Blastery. Po cestě jsem pak zjistil, že je vlastně Pasivní Armor tank a ne Hull tank, jak jsem si původně myslel. No co, byl jsem už ve warpu a rád riskuju, uvidíme co se stane. Tak budu trochu pomalejší no. Dopadl jsem na grid chvíli po tom co mi Epithal vybouchl pěkně do bubliny přímo mezi ty odvážné bandity. K mému překvapení vyrazili se Stabbery přímo proti mě. Scram, dualweb, overheat blasterů. Vytáhnout drony, možná radši ECM, třeba vyblokuju nějaký DPS který na mě letěl. Jel jsem totálně na instinkt, poprvé po dvou letech jsem seděl v bojové lodi a hned PVP proti přesile. Adrenalin okamžitě naběhl, rychlé dýchání, 120% soustředění, oči mi přeskakovaly mezi vzdálenostmi, mým štítem a armorem a pálícími se moduly. Žádná jiná hra mi tuhle reakci za ty dva roky nevyvolala. To mi chybělo! 

První Stabber explodoval po asi 15 sekundách. Druhý se otočil a začal se vzdalovat. Pozdě. Overheatnul jsem všechno, nahodil scram, dualweb, blastery, drony, keep at range, keep at range, keep at range, zuřivě jsem klikal na můj command držet se na 2 km. Stabber chvíli visel na hranici mého faloff dostřelu, ale nakonec se taky poroučel za svým kolegou. Sabre ještě párkrát proletěl okolo, dokonce byl v jednu chvíli na 14 km skoro na dosah mých obyčejných třináctikilometrových přehřátých T2 webů, ale pak se otočil a zmizel. Vyhrál jsem.

Ale nechtěli mi to dát zadarmo. Vzápěti bylo v systému pět lidí, na scanu Myrmidon, přeletoval mezi stanicemi a baitil, a pak nějaká assault friga ... začalo tam být docela horko. Vytáhl jsem s Altem napřed Drekavac, pak Pilgrim, s mainem přeskočil na Proteus a hrál jsem si s Myrmidonem chvíli u stanice. Klasika. Přemýšlel jsem, jestli mám šanci ho odprásknout, než příletí posila. Byla to samozřejmě past, jen záleží, jak rychle sklapne. Několikrát už jsem dokázal z takové pasti vybruslit, když jsem rychle sejmul loď co baitovala a pal stihl utéct. No, sice jsem se teprve vrátil do hry, na Pilgrimovi mám mizerný fit a Proteus ... vlastně ani nevím jak přesně ho mám fitnutého. Ale vím že má hodně DPS. Rozhodl jsem se to zkusit a nechat se chytit. A zkusit se z toho dostat. Počkal jsem až mě Myrmidon agressne, dockl, opravil, undockl a pustil se do něj vším. Neuty z Pilgrima a pořádný DPS z Proteusu dělal své. Bylo vidět že to dlouho nezvládne Chvíli se snažil repovat, ale s každým cyklem ztratil třetinu struktury. Stačilo asi 20 sekund a bylo po něm. Těsně před tím než explodoval se ale objevil Arazu. 

Přiznám se, ÚPLNĚ jsem zapoměl na existenci Black Opsů a Covert Cyno. Vůbec mi nedošlo že je to vlastně možnost, do čeho mě chtějí nabaitit, jak jsem dlouho nebyl ve hře. No, trochu jsem si zanadával a potom, co jsem viděl krásný long-range scram na mých obou lodích, jsem v duchu obě lodi odepsal. Zkusil jsem ještě focusnout Arazu a třeba ho vzít s sebou, ale Redeemery co dorazily mě hned vycucly. Arazu stál s půlkou armoru hned vedle mě a já mu nemohl nic udělat. Napřed explodoval Proteus, pak Pilgrim. Uff, to je den. Čtvrtý den ve hře a už jsem ztratil miliardu ISK, budu muset trochu brzdit.

Dal jsem se s místními trochu do řeči, prohodili jsme nějaký ty GF a já jim gratuloval k pěkné pasti. A nakonec to skončilo na jejich Discordu pozváním do jejich korporace MOQCT. Pěkný. Pokecali jsme, vypadali jako celkem fajn banda, i když jich je jen pár. Ukázalo se, že mě přepadli dva kluci co tripleboxovali. Jeden z nich ovládal oba ty Black Opsy lol. A zjevně se jim nestává často, aby s nimi někdo aktivně bojoval. Prý často chytí nějaké PVE lodě, občas nějaké industriálky, nebo explorery, ale žádný pořádný odpor. Byl jsem jim vděčný za nabídku, ale už jsem se rozhodl rozjet svůj Heliochem. Ale využil jsem toho a poptal jsem se na kontakt na alianci. 

Proběhly nějaké ty diskuze s I-BLU, jednoho kolo Discordového "pohovoru", zašklebili se nad mým avatarem a pro-Triglavian účastí během Invaze, ocenili že jsem zjevně samostatný vet a dohodli jsme se. Vezmou mi korporaci do I-BLU a já získém přístup k veškerému zázemí a klidnějšímu systemů na těžbu v podobě zašitého systému 98Q-8O. Já se budu přidávat k jejich PVP a podílet se na společné obraně. Moje cesta k úspěchu v roli potulného prodejce vysokooktanového paliva ze Syndicate začíná. Sem tam I-BLU dělají i nějaké ty PVP fleety, tak se budu přidávat i na ty. Nejsou žádná pro aliance, dost z nich jsou prostě indy carebeaři, ale hrají zjevně ve všech timezones a tam kde chci hrát já a to mi vyhovuje. Skillování mám nastavené na pár měsíců dopředu, takže není moc kam spěchat.

Nastavil jsem si PI tak, že sbírám všechny suroviny nutné na Oxygen Fuel Blocks v dobrém poměru s pár přebytky, takže každé dva dny svozím, dotěžím k tomu led a můžu produkovat palivo. Mám k dispozici T2 narigovaný Athanor na Ice Reprocess v systému s Ice Beltem, kde mám aktuálně 75.2% reprocess efficiency (ještě o dost stoupne, nemám ještě dohromady 12% reprocessing bonus z Reprocessing Efficiency V a Ice Reprocessing skillů) a T1 narigovaný Raitaru, kde mám dohromady 5.2% redukci na materiály na palivo a o 42% rychlejší výrobu. 

Aktuálně výpočty vypadají tak, že PI mi pokryvá možnost vyrobit denně cca 11200 kusů paliva (dva simultánní runy), na které je potřeba cca 6 plných Porpoise cargo holdů ledu. Výsledná hodnota paliva je 150 milionů ISK a 6 plných Porpoise trvá při použití Hulka a plných boostů cca hodinu a půl těžení. Bohužel mě limitují Robotics, kterých aktuálně vyrábím prostě 280 kusů denně. Ostatní PI suroviny mi budou ve skutečnosti přebývat a přidají dalších cca 20 milionů ISK denně. Takže všeho všudy to vypadá na cca 170 milionů ISK denně za jedno oběhnutí planet jednou za dva dny a hodinku a půl těžby. 

Můžu zkusit doskillovat ještě šestou planetu na jednom mém charu a zvýšit produkci Robotics. Teoreticky bych tak mohl za cca 14 dní skillování výrobu Robotics a tím pádem veškerého paliva ještě zdvojnásobit na cca 300 mil ISK denně, ale to už by znamenalo cca 3 hodiny těžení denně a na to stejně asi nemám čas. Když teď prostě některý den natěžím víc, než kolik dokážu zpracovat, budu mít alespoň zásobu ledu na několik dní výroby. Celkově to nevypadá vůbec zle. Není to nic výjimečného, když se bere čistý ISK/hour, ale je to dost nenáročná aktivita, skoro pasivní. Ideální na pár hodin hry po večerech, když dcera už spí. 

Další věc je, že když bych měl nějaký den na hraní času víc, a chtěl víc farmit ISK můžu k tomu ještě dělat Syndicate lvl 4 security mise, které už jsem rozjel a za 80 000 LP a 60 mil SP je pěkný Syndicate Damage Control který se dá prodat za cca 200 mil ISK. Taky je tam nově updatnutý Syndicate Gas Scoop, který může mít docela dobrou hodnotu. To mám dalších cca 100 mil ISK za hodinu když započtu bounty z misí. A koneckonců, můžu si taky dotáhnout můj Tier 5 Abyss Vagabond a létat ještě občas Abyssal Deadspace. Hodnota šla co jsem koukal o něco dolů, už to asi nebude 300 mil ISK za hodinu co to bývalo, ale nějakých 200 by to stále být mělo. 

Tak to je prozatím vše. Zabydluju se a rozjíždím industry a jiné aktivity na generování ISK, rozkoukávám se zase ve hře a poznávám nové lidi z I-BLU. Pohodička. Přitáhnu i nějaké ty PVP lodě, Sabry, battlecruisery, dalšího Covert Ops Proteuse na různé přepady a srandy.

Pokud někoho moje korporace Heliochem zaujme a bude mít chuť se přidat na Ice Mining a produkci paliva, nebo jakékoli jiné aktivity v Syndicate v konstelacích MK7-A0 a JQV5-9 jste do korporace vítaní. Budete mít v Syndicate (minimálně na industry) dobré zázemí a možnosti. I-BLU těží taky dost měsíců se všemožnými surovinami R16 až R64, takže nějaké T2 produkce tu taky jdou. Některé naše struktury jsou narigované na všemožné reakce a produkci T2 lodí. Nemám ale čas nějak důkladně učit nováčky, nebo se starat jiným lidem o zásobování, takže pokud by sem někdo chtěl, tak jen někdo samostatný, kdo ví jak si dovézt zásoby a nenechat se po cestě zabít, nebo jak si vyprobovat zkratku wormholama.


Fly dangerous o7

EVE-Faruzen
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky