Deník Ironmana - Část První

16.11.2021

Tak, všechny career mise jsou za mnou, na kontě 6 milionů ISK, v hangáru nějaké ty Merliny, Badgery a Venture. Je na čase vyrazit do světa.


První věc, kterou jsem se rozhodl udělat, je začít dělat mise a nabrat nějaké ISK na alespoň destroyer blueprint. Koupil jsem za asi třetinu mých peněz Kestrel BPO, Light Missile Launcher I BPO, a Scourge Light Missile I BPO a pustil se do těžby. Abych mohl všechno tohle vyrobit, musel jsem vyrazit pro materiály do low-secu. Hned tam mě čekalo první nemilé překvapení. Všechny belty byly úplně prázdné. Nevím jestli je to něco spojeného s aktuálním "Scarcity Era" nebo to dělají NPC těžební fleety, ale belty byly úplně holé. Takhle jsem si to dřív nepamatoval. Proletěl jsem asi tři systémy a asi 30 beltů a nakonec našel jeden, ve kterém byla NPC miner fleeta, ale ještě i pár kamenů. Rychle jsem začal těžit Kernite, který obsahuje v high-secu nedostupný Isogen a natěžil asi půl cargo holdu, když dorazily NPC piráti. Okamžitě se do mě pustily, takže jsem si sbalil svojí Venturu vybavenou jen dvěma Mining Laser I a letěl zpátky domů. Vše jsem reprocesnul a postavil jsem si svojí první pořádnou bojovou loď. Kestrela i s fitem!

Tedy, jestli se to dá nazvat fitem. Ale má celých 29 dps!

Začal jsem první lvl 1 Security misi proti Rogue Dronům a uff, trvalo to docela dlouho. Na každého drona vystřelit dvě salvy, jedna salva asi 13 sekund. Potřebuju víc dps. Koupil jsem si proto za asi 500 000 ISK BPO na Ballistic Control System I. Bonus 8% k rychlosti střelby, bonus 7% k damage. Krása. Má to je jeden nepříjemný háček. Tenhle modul vyžaduje na svojí výrobu 4 kusy Megacytu a 14 kusů Zydrinu. To znamená těžební expedici do null-secu.

Díval jsem se, kde v okolí by se dalo snadněji vstoupit do nuly. Nakonec jsem se rozhodl pro konstelaci F-ZNNG v regionu Geminate. Systémy tam drží aliance Fraternity. Skočil jsem tam a překvapivě jsem neskončil ani v low-secu v instalock gatecampu, ani v bublině v prvním chokepointu v nule. Našel jsem si první anomálku a skončil na ní. Málem jsem to nepřežil. 

Zkusil jsem jinou. Bingo, Arkonor, Bistot a NPC mining fleeta. Pustil jsem se do těžby Arkonoru.  

Sotva jsem stihl dokončit jeden cyklus těžebních laserů, už jsem na sobě měl krysy. Tak to nepůjde. Přewarpoval jsem, chvíli počkal, vrátil se, ale ti blbečci stáli přímo u mého šutru a nehodlali odejít. Ok, tak jinam. Zaletěl jsem o systém vedle a proletěl anomálky. Zase jsem málem umřel na droní sentry guny, ale našel jsem práznou anomálku s Bistotem!   

Jeden cyklus laserů a zase na mě byly krysy. Zdá se, že jsou nově programované na to, že skáčou na tyhle sity buď na nulu, nebo přímo na hráče uvnitř. Přewarpoval jsem na jinou anomálku. Naštěstí byla taky prázdná, takže jsem se pustil do další těžby Arkonoru. 

V téhle anomálce byly kameny daleko od sebe, takže mě něco napadlo. Bookmarknul jsem si různé vzdálené kameny, pak udělal jeden safe spot dál od sity a začal těžit. A samozřejmě, ani ne minutu na to přiletěla NPC pirátská fleeta. Přewarpoval jsem na safe spot a pak na vzdálený kámen. Udělal jsem asi jeden celý cyklus laserů, než se krysy přiblížily na 50 km a smazali mi celý štít salvou raket. SHIT! Rychle jsem začal warpovat na safe spot. Další salva raket mi roztrhala skoro veškerý armor. SHIT SHIT! Ventury mám jenom dvě a BPO se nedá snadno získat, nemůžu tady umřit! Natěstí se warp nakopl a já odletěl. Sledoval jsem, jak se krysy otáčí a pomalu letí směrem ke mě skoro 300 km. Výborně. Počkám si na ně.

Když jsem je odlákal dostatečně daleko od kamenů, nawarpoval jsem zpátky a pustil se do těžby. Musel jsem si dávat pozor, aby se nedostali pod cca 70 km. Minule to dost bolelo. Natěžil jsem asi 50 jednotek Arkonoru a musel zase rewarpnout a znovu krysy odlákat. Napodruhé se jim už ale moc nechtělo. Poletovali chvíli ke mě, chvíli na místě. Vypadalo to, že se nechtějí vzdálit dál než na cca 100 km od středu sajty. Tohle teda taky dřív nebylo. Zatracený CCP. Musel jsem teda přijmout to, že je neodtáhnu moc daleho a warpnout zase na kámen. Dalších 12 jednotek Arkonoru a musel jsem zase pryč. Začínalo to být fakt zdlouhavé.

Rozhodl jsem se, že zkusím svoje štěstí znovu na druhé Bistotové anomálce. Skočil jsem tam a nikde nikdo. Skvělé. Pustil jsem se zase do těžby. Začal jsem totiž prvně těžit "Monoclinic Bistot" a měl ho už 44 jednotek. Těžit jiný druh tedy nemělo smysl. Netrvalo to ani 30 sekund a stejná skupina krys, která mě harrasovala na Arkonoru na mě znovu nawarpovala. Je to jasné, cíleně mě loví. Zatracený CCP. Párkrát jsem přewarpoval sem tam a zkusil vždy kus odtěžit a povedlo se mi natěžit 102 jednotek Arkonoru. Konečně mám dost na reprocess! Zbývá Bistot. Doletěl jsem zase na málku s Monoclinic Bistotem a najednou se tam spawnuly rychlý Rogue Drone frigy. No skvělý. Rewarpoval jsem na 100 km abych je odlákal, ale ignorovaly mě.

Zkusil jsem teda letět blíž a zjistit, kdy na mě začnou útočit. Mezitím se mi naplno obnovil štít. Už jsem neměl žádný armor, jen strukturu, takže to začínalo být trochu nebezpečné. Potřeboval jsem ještě ale alespoň 40 jednotek Monoclinic Bistotu, abych ho mohl reprocesnout.  

Droni zaútočili na cca 50 km. Otočil jsem se a začal je táhnout pryč. Letěli zhruba stejně rychle jako já, takže to bylo alespoň rychlé. Aha, tak ne, jsou rychlejší než já. Sakra. Pomalu mě doháněli a já čekal na co nejzažší moment, kdy odletět. Když byli 27 km, stále netříleli. 24 km. 22 km. 20 km. 17 km. Bistot už byl 140 km daleko. Ještě kousek a budu na něj moct zaměřit warp drive! Droni jsou na 13 km. Bistot na 170 km. Skvělé. Droni na 10 km, Bistot 180 km, warpuju! Nový zvuk nakopnutého warp drivu nádherně zaduněl a zvuk trhajícího se časoprostoru mi nahnal malou trochu adrenalinu do krve. Tak, a teď rychle rozpálit těžební lasery! Droni vyrazili hned za mnou. Mám to! Víc něž 100 jednotek Monoclinic Bistotu. Ještě jsem rychle začal těžit asi minutu normální Bistot do zásoby, než droni dorazili a pak vyrazil domů. 

Natěstí byla cesta bez problémů a já dorazil na svojí domovskou stanici Airaken V - Moon 1 - Sisters of EVE Academy. Čekala mě sladká odměna ve formě 65 kusů Megacyte a 95 kusů Zydrine. Z toho budu schopný si vyrobit docela dost různých modulů. Ale je to asi jen třetina toho, co je eventuelně potřeba na cruiser Caracal, který bych rád získal. No, určitě mě ještě čeká nějaká ta expedice do nuly. 

Aneb co člověk nemusí udělat, aby si v Ironman módu vyrobil základní T1 modul. To bude ještě hodně zajímavé. 


o7

EVE-Faruzen
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky